click banner for more info

Monday, January 31, 2011

MINTAK TOLONG SEMUE BLOGGER!!URGENT!! - KEJADIAN SEBENAR RUSUHAN DI MESIR

NK MINTAK JASA KORG SEMUE RETWEET N LIKE PAGE NIE..PLS..NEED U UR HELP..REALLY NEED UR HELP..


LIKE PAGE NIE : (click gambar nie )



RETWEET 2 PAGE NIE :

[Terkini] Krisis Di Mesir Keadaan Sebenar Pelajar Malaysia @NajibRazak

Tolong Ingatkan @NajibRazak Nasib Rakyat Malaysia di Mesir


P/S : TLG BG PERHATIAN PD NASIB2 RAKYAT MALAYSIA DI SANE...TERMASUK ADIK SAYA!

Image Hosted At MyspaceGens
--------------------------------------------------------------------------------------
Image Hosted At MyspaceGens
--------------------------------------------------------------------------------------

Suka entry ni? boleh LIKE!

28 comments:

apezs shah said...

salam

Niesz insyallah semoga semua dalam keadaan selamat ye... doa doala ye..

faraa halim said...

ye, saya pn doa kn smue nye baik2 saje,
insyaallah

nabilah_2908 said...

sama2 lah berdoa agar mereka selamat di sana..

slh seorang kawan blogger pun terperangkat kat sana..terus terputus hubungan...adik sepupu akk pun ada juga di sana..tk dpt balik.. :(

jom ke APA KATA HATI pulak,
HARI MENTERNAK LEMAK

mr.syazwan said...

SAMA2 KITA DOAKAN ADIK KAMU DLL SELAMAT

INSYALLAH.. HARAP BERSABAR K..

d_tieah said...

Semoga dorang selamat..
Tp semalam kat berita TPM ckp takde keperluan nak bw pelajar Malaysia balik..
Kesian sgt..
Ade gak yg dh balik dgn usaha sendiri, tapi bg yg takde duit camne?
Haish!

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..sy doakan sdra kita disana sentiasa dilindungi Allah SWT

Dee said...

moga Allah SWT sentiasa melindungi mereka di sana ye sis..kesiannya..

yatie's EPISODE said...

doa banyak niesz. semoga semua student kat sana and adik niesz di lindungi oleh Allah.

Hanis MY said...

menakutkan huhu..semoga mereka semua berada dalam lindungan-Nya

Anisa Hang Tuah said...

semoga segalanya dilindungi Allah

Anisa Hang Tuah said...

semoga segalanya dilindungi Allah

❤NazirahMoktar❤ said...

semoga semua selamat. Amin

lalink7 said...

sis ade bace td..sabar la niesz yeee...

dotblogspotdotkom said...

YA ALLAH selamatkan lah mereka yg tidak bersalah .....lindungi mereka dari bala bencana...

BLack_Raider said...

Assalamualaikum..harap tiada apa yg berlaku..berdoa pada ALLAH S.W.T semoga ianya selamat di lindungi..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

salam dik..

semoga semua nye selamat

amin

MAPPIAU said...

ya allah, sampai macam tu sekali.

Sabar yea niesz akak doakan mudahan adik niesz di lindungi dari segala keburukan dan dapat la pulang dengan selamat yea. aminnn.

zati embong said...

Kazen jat pun ade 2 org kat Mesir niesz. :( Berdoa utk semua yg berada disana.

Amy Syaquena said...

semoga semuanya baik2 je..

ch!natsu said...

sama2lah kite doakan diorg ye..~

Ibnu Hasan said...

mudah2an Allah selamatkan muslimin2 & muslimat2 Malaysia & juga yg dr negara2 lain. Terasa sangat camner tegangnya keadaan di sana sbb saya baru 2 tahun meninggalkan bumi Mesir. Ya Allah! Selamatkan sahabat2ku yg masih berada di sana

kakcik said...

Sama2 kita doakan agar anak2 dan adik2 serta saudara mara kita di sana dalam keadaan selamat.

HEROICzero said...

kerajaan Malaysia, please please please, no more bullshits. please. kita bukan nak dengar, pelajar sana selamat, masih terkawal, kita tak perlu risau. no more bullshits najib. bukak mata!

semoga saudara kita selamat, insyaAllah.

Imran nyambek said...

risau kat member gua di sana.aarrgh

d_LA said...

YA ALLAH, makin teruk dan menakutkan la nies..sm2 kite berdoa taw...semoge semua selamat..Amin..

puteri ain said...

semoga semuanya selamat..sama2 kita doakan keselamatan dirong

Boneka Tak Sakit said...

sy pun risau la ada kawan study sana..

jeBateja said...

Ni satu lagik hal yg den rasa kerajaan malaysia lambat bertindak...( tak taw lah kalau ada tindakan rahsia )...selepas kes rakyat Malaysia ditahan di Gaza...now di Mesir...takut sangat nak habiskan minyak utk terbangkan c130 Hercules ke sana...diGaza dulu..rakyat Malaysia dibantu oleh Duta Turki...

dah join? click sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...





ShoutMix chat widget