click banner for more info

Thursday, March 31, 2011

Berhentilah menabur fitnah wahai perempuan

Kau tahu kan fitnah tu berdosa
Dosanya lebih berat dari membunuh
Kenapa memalukan diri sendiri
Mengaku yang diri telah dinodai

Sungguh pun bukti ada
Tapi bukti tu tak pasti
Hanya ALLAH yang tahu
Mana benar dan mana palsu

Lagi kau reka cerita
Lagi kuat cinta kami
Cukup la menabur fitnah
Jangan kau tambah dosa tu lagi

Ya ALLAH, kuatkan hati
Untuk menghadapi dugaanMU ini
Aku tahu kau Maha Mendengar
Luahan hati hambaMu ini

Lepas ni apa pula
Ntah cerita apa lagi
Pasti lebih hangat kan
Kau mengandung mungkin?

Aku tidak akan kalah 
Sungguh pun pedih tuk aku telan
Sebab aku tahu
Kau memang tak kan berhenti
p/s: Jangan ingat aku diam, bermakna aku mengalah, tunggu dan lihat, apa yang aku akan buat, jika kau betul2 dah melampaui batas..

Image Hosted At MyspaceGens
--------------------------------------------------------------------------------------
Image Hosted At MyspaceGens
--------------------------------------------------------------------------------------

Suka entry ni? boleh LIKE!

37 comments:

tiyah said...

la tahzan . kuat kan semangat akak . nme pon hidop . mst ade dugaan nya :)

Fifi Rahmat said...

susah kalau orang suke memfitnah neh

nelly said...

Harap dijauhkan ~

noraliza said...

nape nie niesz? sabar2..

niDa said...

ntah. benti2 la wahai pompuan sebelom aku dok ngumpat ko.. eh?

d_LA said...

x fhm tol ngan org suke wat fitnah ni..mmg x takut tmbh dosa..pepun, InsyaAllah kebenaran di phk yg benar nies..tgu masanya akan terungkai jua..

beautiful_rose said...

errr...nampak seperti kes serius nieh.mugkin dia buat fitnah sebab dengki tgk org lain bahagia...

b l O g g e r g i r l said...

fitnah ape lagi ni, kuat semangat k..

white rose said...

saman je minah tu...
dia takkan pernah berhenti...

kay_are said...

kes perempuan tu lagi ke? biar je r die dalam dunia die sendiri.. xyah dilayan sangat..

Nur Farah Hani said...

bako dianies.. :p

nasihat fara abaikan jerk.. orang2 terbabit tuh gile.. sesuak hati nak mengkucarkacirkan perasaan orang.. baikan jer .. semoga kamu bahagia selalu.. xd

HEROICzero said...

sabar. semoga baik2 saja insyaAllah. =)

MiaDiera said...

sabar k niesz:),insyaALLAH ada balasan untuk orang tu

Hanim Mahali said...

sabar sabar...tabahkan hati erk... ^__^

aNiS aNiSa said...

smoga diberi terus kekuatan dan ketabahan dalam ujian ya...=)

entry baru : Kisah Secawan Kopi~

THE LEKAT LEKIT STORY said...

saman jer.. kekekeke
TERKINI: LELAKI KACAK/HENSEM/MACHO SELALUNYA DAH BERPUNYA

eira said...

sabar aje la..diam x bererti mengalah..

puteri ain said...

kenapa ni ?? sabar ye..sesungguhnya orang yang benar akan dilindungi ALLAH..

puteri ain said...

kenapa ni ?? sabar ye..sesungguhnya orang yang benar akan dilindungi ALLAH..

puteri ain said...

kenapa ni ? sabar ye..sesungguhnya orang yang benar akan dilindungi ALLAH

Miss Tira said...

Err, Tira tak tahu apa cerita disebalik cerita ni. Yang Tira tahu fitnah tu mamang berat dosanya.

♕ Mr.IX ♂ said...

jeles la tu kan...abaikan jer... bila fikir balik, x guna marah2 manusia cam gitu...

ieda said...

sabar ya dik .. mana2 pun akan jumpa org mcm nie .. niesz kena pandai tangganinya .. jgn sampai niesz pulak yg merana .. akak doakan yg terbaik .. buat jgn ikut perasaaan tapi fikir dengan tenang ok :)

Lya Colours said...

semoga ALLAH beri balasan yg sepatutnya kepada org yang memfitnah itu

Novelgurl said...

Pe ce kak ? ap2 pun
semoga akk tabah.

Fadzli Amir said...

Hei...macam2 perangai ada...apa la faedah buat macam tu...RM1juta atau 5juta( kalau dapat la )...balasannya api yg membakar hingga hancur luluh segalanya..

lionteen said...

b strong dear. jgn percye dgn bnde2 mcm tu k.

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

awak ulang alik dari subang ke rantau panjang ke??? mesti jem truk kan...

yatie's EPISODE said...

niesz, kuatkan semangat yeee! kalo niesz layan, nanti takot mkin menjadi pulak. (:

aleen aiden said...

o mak aih,ingatkan kat dlm drama2 je ade pesen mcm nih.hu3
kamoo yg sabar ye..

qemaishak said...

sabar la niesz..moga yg memfitnah diberi hidayah.

MamaEma said...

sabar banyak2....

cili mulut kan...hehehe

YanaMIB said...

adakah ni kes org ketiga yg mengganggu hubungan niesz?? klu btol akak sokong niesz fight org tu habis²an..kita tjk kt dia kita ni bukan dari golongan yg x pi skolah, yg xcukup kasih syg! chaiyok! chaiyok! niesz..tabah and sabar~

smoga selamat semuanya..amin~

achik ezam said...

antor je dia pegi umah antoo depan wetwerld tu..ehehehehhehehe

nabilah_2908 said...

kenapa la perempuan itu masih tak berhnti menggangu..

sabar lah yer...bila dia penat nanti..berhenti lah tu mengganggu..

snggup malukan diri sendiri lak tu..? alahai.....

jom ke APA KATA HATI pulak ;
JOM UJI MINDA

bayu d'arts said...

sabo3.....

zati embong said...

niesz,pesan dekat bf niesz kan,amalkan baca ayat2 pendinding utk elak kena guna2.org sekarang niesz,kalau dia nak,bnda2 x baik ni dia leh buat.

akak ofismate jat pn kena sama.ex-gf suami dia x hbes2 kacau suami dia masa tunang.ckp penah main la,ckp pernah gugur anaklah.mcm2.

dah join? click sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...





ShoutMix chat widget