click banner for more info

Monday, February 28, 2011

hot!hot!entry panas sana sini!

hot!hot!entry panas sana sini
dah mcm artis punye kontroversi
aduhai..macam mana lah boleh jadi macam ni
sebab blog atau diri sendiri?

upss!niesz bukan nak mengapi-api
cuma hairan dengan situsi sekarang ni
yang sini kutuk sana, yang sana kutuk sini
tapi kalau tak ada angin, masakan pokok bergoyang sendiri

ntah la..rasa lawak pun ada bila baca entry
yang komen tu lagi la..aduh!geli hati
susah2 sangat tanya lah diri
sebab utama kita berblogging ni

bila niat dah tak selari
tu yang timbul rasa riak dan dengki
semua ni bukan salah orang lain tapi diri sendiri
so, tepuk dada tanya hati

belajar lah dari kesilapan diri
mungkin tu yang tebaik buat masa ni
niesz pun bukan lah perfect serba serbi
tapi "learn form mistakes" tu yang buat kita lebih di hargai..

Life is a good teacher

at least that's the way 
it should be! If you don't learn
by your mistakes you might be in the wrong company!
Not everything can run smooth all the time
but you should know right from wrong
One has to take stock to make sure
if this is where you belong!
Change is never easy but neccessary at times to survive.
All most,
of us want is to be loved
needed and the feeling of being alive!
Never feel you're stuck in a situation and can't get out
You can do anything you want to
for that's what life's all about!

Image Hosted At MyspaceGens
--------------------------------------------------------------------------------------
Image Hosted At MyspaceGens
--------------------------------------------------------------------------------------

Suka entry ni? boleh LIKE!

27 comments:

Anisa Hang Tuah said...

iyaaaaa..
kalau takut dilambung ombak
jangan berumah di tepi pantai

begitulah peribahasa yg boleh disamakan

cewah.

mcm tade kaitan jeee

hhihi

apezs shah said...

salam

ape kes sebenarnya ni Niesz..
apezs xtahu ni.. kesahkan la skit.

YanaMIB said...

tu lah niesz..2 hari x online tiba² tgk cite² xbesh lak kn..org blogging nk happy..x dpt apa pn nk dengki² kt org nih..hehh~ =_=

❤NazirahMoktar❤ said...

memg lawak kan..tak kire la laki ke pompuan ke..sama je :(

noraim said...

kenapa kak? meh cite meh. hihi.

belajar dr kesalahan lbh baik dr tak buat kesalahan langsung ;)

http://aniesandyou.blogspot.com said...

bkn manusia kalu x buat slh

bunga said...

manusia..entahla..bunga pom xtau nape nak main kutuk2..

kita jadi seornag bloger yang tegar n betul la baru bagus kan..

Amy Syaquena said...

tak suka lihat keadaan macam tue..kita berblog nak menambah kenalan tapi bukan menambah musuh..

ch!natsu said...

btol tuh.. sumtimes xfhm nape perlu ada rs cmtue..

d_LA said...

pe citer ni??ce citer..ce citer..dla kalo entry psl gaduh2 mmg mls nak layan..bek bc kisah seram lg best

nabilah_2908 said...

part mana yg panas ni...? huhuhu...

bab PHD ni...ala..perkara biasa la..pntg org lebih sikit...sakit jer rasa hati dia tu....

jom ke APA KATA HATI pulak,
MASAK APA ?

Novelgurl said...

salam..haishh..kena kembali pada asasnya dorang nie kan =) dah penat mendaki tu.

aDieyZa said...

zana kalau entry tu ttg gaduh2 sesame blogger, zana malas nak ambik tau sgt.. sbb nanti takut kita terjebak.. ingat balik pada niat utama kita blogging, insyaAllah semuanya akn ok..

lionteen said...

pergh... bape jam karang pantun. ley tolong ajr wat pantun x kak biah?? hehe

CGG said...

betul..
life awaz be our gud teacher

Lya Colours said...

hoih apa cite ni weh
aku tertinggal hot story kah

OLick SyaSya said...

haha..tawu xpe..da cm artis kot..

kalah artis..controversi blogger nie kn

Myaby said...

er kenape2 hehehehe

i bizi bodi skit.

Fadzli Amir said...

Hehehe...baik menjauhkan diri...berblog ni rasanya buleh menambah kenalan dan belajar dari org lain...bukan menambahkan musuh....tak gitu...

ieda said...

kenaopa niesz ??
pedulikan org nak cakap apa
janji kita tahu apa yg kita lakukan dan kita sedar mana yg salah dan x salah itu dah cukup ..
nak amik pusing cakap org sampai bila2 x akan selesai !!

ps : setuju sgt ngan ayat2 tuuu kena jerkk :))

zati embong said...

a ah niesz,2la pasal.jat pun ade terbaca.da mcm berperang pulak.

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

pantun terbaik niess....

(^^,)❤..

HonEyBuNNy said...

nis...apa cer?cita kat ila jugak....sapa g men kutuk2 neh.....ila pun nak tahu gak...ila ada dengar...tp xtau ujung pangkal apa2 pun...ce cita...nak tau jugak..tu dia...ila sudah jadi minah kepoh nak tau...hehheheh

nazrul ashraff said...

kenapa takde melodi blogger?? hehe..jum jadi partner..kita terjah..kah kah kah..pengsan..takde bakat jadi nas ahmad..diorang sangat luar biasa..wuuu

Mr.IX said...

bersyair ker tu? hehe...x pernh baca pn entry cmtu.

fyra said...

tupai melomnpat akhirnya jatuh ke tanah jua
*tetiba

;p

Boneka Tak Sakit said...

lol.. xde kerja nak dengki2 dgn blogger de. mcm xde kerja.

dah join? click sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...





ShoutMix chat widget