click banner for more info

Tuesday, January 18, 2011

payu dara panjang kan usia lelaki..


pg td bukak email, dpt email ni dr my unty, die mintak pndpt psl theory nie..niesz nk jwb pon , niesz ni bkn laki..hahaha..sy sorg wanita ok..hehe..ok2, pd laki2 kat luar tu, sila bg pendapat korg..betul ke, x ke..

amboi2 korg ( laki la..ehe)..ptut la selama ni asyik search bnda alah ni je ek..t**** , rupe nye nk pnjg kan umur ye..hahaha..pndai la korg ek..but lpas ni kalau nk pnjg umur, g tgk isteri punye je, sape2 yg xde isteri tu jgn gatal lak g tgk org lain punyer, kang bkn pnjg usia, terbantut lak usia tu..

hai, bgus nye la kalau senang mcm ni kan..xyah susah2 g gim, abis kite yg pompuan ni nk tgk ape ek biar pnjng usia..errmmm... ( senyum nakal!) haha...

p/s: jgn jadikan nie alasan tau tuk tgk bnda alah tu, yg ni cume utk suami isteri, sbb skang anak tgk mak punye pon da boleh jd lain.btul kan?

Image Hosted At MyspaceGens
--------------------------------------------------------------------------------------
Image Hosted At MyspaceGens
--------------------------------------------------------------------------------------

Suka entry ni? boleh LIKE!

30 comments:

ShafiqIzwan said...

whoah. x tau pon. boleh caye ke? :P

☆aDihAys☆ said...

uiks..
speechless...

Ujang9897 said...

payudara itu apa..

Lya Colours said...

suko la laki pasni

aZIEra itu aKu.... said...

hi3 biar btl....ngeee~~~

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

malu nak komen n3 nih
hahahha..
tp tetap nak komen

kekekeke

d_tieah said...

Perghhh..
Aku gelak je bc entry ko ni..
Ayat ko last tu! Haish..
Baetul gak kan, persoalan yg baik tu..
Utk pjgkn usia wanita plak, wanit nk tgk ape ek?
Kang kalo si isteri pendek umur si suami tu nak tgk payudara sape plak kan?
Hahaha *Gelak jahat..

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..biar betul..ada kajian saintifik ke?? huhuhhu..jgn teori ciptaan Israel laknatullah udah le huhuhuhuh

Hanis MY said...

boleh caye ke kajian ni? tak sangka eh....

aishah aka rAtU KeBayA said...

erm.. susah nak komenlah..

apezs shah said...

salam

Biar betol utk lelaki ke ni?
adehs mcm kureng jo..:p

*aiyoooo ada org tu merajuk...
bukan xnak melawat, busy kijoooo..
apezs pon xsempt nak melawat yg lain jugo..hehe..

mr.syazwan said...

F
U
U
U
Y
O
O
O


nak kahwin cpt2 la

leh tontong lama2

=_=

ARJUNA.Inc said...

haha..da bnyak kli bca bnda nih..kt pper..kat fb..kt email..nk kawen cpat2 la..t da tau la umo da pnjang..heheh..

Tuan Din said...

erk!! i loike... nnt senang nak wat alasan, bila Bini2 or GF2 kitaorang tanya kenapa lepak cofeehouse / mamak lama2.. jawapannya nak bagi panjang umur... tet!!

KyLe said...

uit yeke hehehe

DiaUmaiNiNaz said...

haaaaa...mmg nakal la...tp kenapa ramai yang cari lain??..tak paham..tak paham aku!

lalink7 said...

dah penah bace entri niee...huhuuhh..memacam kajian kan? hehhe

Amirrah Zawani said...

erk.. hahaha!!
lelaki baca kompem suka ni.. :P

iwan_dextrous said...

hihihi..ad ustaz ckp nie fakta nk menyesatkan manusia yg belum kahwin

zureen @ mama said...

Salam ..dah lupa nak komen apa ..he3

EB said...

Assalamualaikum..
Haa pernah baca sal benda ni..
X tau la kesahihannya caner...
Tp lelaki mmg suka tngk benda tu...
Tp pasai benda ni tngk wife pn mgkn la kot..
Tp yg betul pelukan istri kepada suami mmg memanjangkan usia.. ^^

btw follow kmu..

POSH76 said...

kalu yang "halal" tu oklaaa kot...yang haram jgn laaa...lain jadinya hehe

MAPPIAU said...

wahhh!! boleh di praktikkan kek laki den nih hahahaha,

bujal X said...

oh tidak~~tengok lama2 buat saya sakit kepala~~

haha~~

saya bohong ok!

Myaby said...

x sanggup biarkan i punya ditengok. auwwwwww

Amy Syaquena said...

hahaha..ye ke nie leh caya ke..

YanaMIB said...

oo ek..haha...x pnh dgr lak psl ni =P

Mr.IX said...

psikologi je smua tu kan...hahha....

iniialahaku said...

ye ke??leh apply...hahaha

shahjiehan said...

betoi ka nih? nak cari mana klo x SJ x kawen lagi..huhuuhu..



senyum nakal jugak~ lalaa

dah join? click sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...





ShoutMix chat widget