click banner for more info

Thursday, January 13, 2011

ayah, sy mintak maaf, sy nk ayah tau sy syg kan ayah..


I love you, Dad, and want you to know,
I feel your love wherever I go.
Whenever I've problems, you're there to assist,
The ways you have helped me would make quite a list..

sob..sob..sob..belum type lg da rase nk nangis..huhu..kalau niesz ckp majority anak mesti rapat ngn mak, korg sokong x? sbb niesz pon mcm tu, kadang2 kite ni lupe ngn kewujudan sorg ayah..ayah, nisa (pnggilan niesz kt uma) mintak maaf ye if selama ni nisa ade wat silap, terkasar ngn ayah, tersinggung perasaan ayah..

ayah, nisa mintak maaf ye,nisa tau ayah kecik ati bile anak2 ayah x rpt ngn ayah kan, kadang2 ayah balik keja pon xde org sambut, ayah tgk tv sorg2 je kat depan tu..

ayah, nisa mintak maaf ye,nisa tau ayah kalau wat keputusan mesti ayah pk lame br ayah bgtau ape kptsn ayah, kadang2 nisa xsbar..nisa selalu nk cpt, tp ayah x penah kecewakan nisa ngn keputusan ayah tu, smpai ayah snggp amik cuti semata2 nk anta nisa g interview..

ayah, nisa mintak maaf ye,nisa tau kadang2 bile ayah ckp, nisa mcm nk xnk layan je, nisa tau ayah x tunjuk, tp hati ayah menangis kan..maafkan nisa ayah..

ayah, nisa mintk maaf ye, nisa tau nisa selalu mintak mcm2, nisa xpnh tau yg ayah ade duit ke tidak, tp ayah tetap bg, ayah lgsung x pnh ungkit pasal duit tu..

ayah, nisa mintak maaf ye, nisa tau kalau ayah x keja mesti ayah beli roti canai tuk breakfast kan, tp nisa xmkn pon, nisa tau ayah sedih bile tgk roti canai tu x berusik, maafkn nisa ye..

ayah, nisa mintk maaf ye, nisa tau kalau hari ibu, mesti ade hadiah tu mak, tp time hari bapa, xde pon adiah tuk ayah, nisa tau ayah terasa, smpaikan ayah sendiri yg msg anak2 ayah bgatau xde sape yg wish ayah..ayah, nisa mintak maaf sgt2..

ayah, nisa mintak maaf ye, nisa tau mcm2 yg ayah pk, tp ayah x pernah nk luah kan masalah ayah tu, nisa tau sbb ayah xnk susah kan ktorg kan?, kadang2 nisa tgk ayah selalu termenung sorg2..

ayah..maafkan nisa..nisa tau nisa bnyk wat dosa ngn ayah, nisa selalu wat ayah terluka..maafkn nisa..happy sgt mlm td sbb dpt tgk tv lame2 ngn ayah, nisa tau ayah suke bile ade org teman kan ayg tgk tv kan??

p/s: waaaa...xberhenti2 air mate ni mengalir..ayah la ayah nisa dunia akhirat..


Image Hosted At MyspaceGens
--------------------------------------------------------------------------------------
Image Hosted At MyspaceGens
--------------------------------------------------------------------------------------

Suka entry ni? boleh LIKE!

15 comments:

BuLat i2 CirCLE said...

sedey la niesz..tp sy rapat ngan 2'2..t nk bodek nk mintk ape2 sng..hehe

::..Dia daYa..:: said...

salam

Daya pun rapat ngan Mak
tapi ayah tetap di hati....

Ayah sentiasa pikir yang terbaik buat anak dia

aZIEra itu aKu.... said...

syg ayh sy juge...:)

miss nina said...

semua orang sayangkan ayah, me too
btw..kasih ayah kan sepanjang hayat :)

Amy Izanni said...

uwaaa. sedey lahh.. :')

Adii NakHeran said...

ayah,,, ibu,,,,
wahhh sday juga ni,,
saya sangat mencintai ibu dan ayah saya,,,

ijatnuar87 said...

ambe pom sayang ayah ambe,walaupom ambe tak braper cakap dengan ayah ambe,dier cam garang skit...tapi ambe tau dier sayang kat kitorg sumer...luahkan rasa sayang sementara masih ada kan...

kakcik said...

Teringat pula pada drama 'Kerana Khilaf Itu' di NTV9 semalam... :(

Jeely jelly said...

jujur saye ckp.. menitis gak air mate bace entry nie... hmmm.... hrgai lah ayah selagi dye masih ade... saye dh x dpt nk rase kasih syg ayah lagi... rindu sgt kat ayah... :(

liyana said...

sedih la.. sy pun x rpt dgn ayah.. ckp bila perlu je.. xtau kenape.. dr kecik mmg tkt je dgn abah. pdhal x grg pun. jz x byk ckp je.. huhu

BRO_MONDAY said...

salam niesz ('',) salam pekenalan ok...ai dah folo blog yu ni...
sedih ai baca entry yu ni...
yu beruntung masih ada ayah untuk disayangi...
ai dah xde ayah dah nak masok 10 tahun...
arwah meninggal pada umo ai 16 tahun...
ape2 pun ai laik dis entry...

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "*-* HuJaN oH HuJaN *-*"
2. New Entry "@ ReVoLuSi RaMBuT @"

biella93 said...

sob . sob . mencengkam jiwa la . uhuk2 . sp pasney berubah la . ahahhaha . wekkk :p

apezs shah said...

salam..


niesz selagi ada ayah tu, hargailah dia.. temanilah dia kemana dia mohon atau rasa perlu.. sedeh lak baca..:'(

lionteen said...

ko ni wat kite nangis je..
uwarghh!
kesian ayah.
ayah xde geng.
anak ayh sume pmpaun suem suke terkurung dlm bilik.
sian ayah:'(

Miss Kira said...

kira rapat dengan ayah lg dr mak..
xp dua2 kira syg..
;D

dah join? click sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...





ShoutMix chat widget