click banner for more info

Friday, December 10, 2010

geli bulu ketiak!hahaha...

ptg ni nesz nk tlg kwn2 niesz relaxkan otak..
hehe..tau, mesti korg penat keje kan..
bkn mcm niesz, mls keje..hahaha..
ok..jom layan..


Sakit jiwa

Seorang lelaki sakit mental menganggap dirinya adalah jagung dan terlalu takut dengan ayam. Jika ternampak haiwan itu, dia akan lari lintang pukang kerana menyangka ayam akan memakannya. Akhirnya, lelaki itu dimasukkan ke rumah sakit jiwa. Setelah beberapa bulan, doktor pun melakukan ujian ke atas lelaki itu bagi mengenal pasti apakah dia telah pulih ataupun tidak.

Doktor : Adakah kamu tahu siapa diri kamu sekarang?
Lelaki : Ya doktor.
Doktor : Siapa kamu sebenarnya.
Lelaki : Saya ini manusia doktor.
Doktor : Ya ke? Bukan jagung?
Lelaki : Bukan, saya manusia doktor.
Doktor : Kamu takut dengan ayam?
Lelaki : Tidak doktor.
Doktor : Hmm..bagus. Nampaknya kamu dah sembuh.
Lelaki : Tapi doktor, saya ada satu pertanyaan.
Doktor : Apa dia?
Lelaki : Ayam tahu tak yang saya ni dah berubah jadi manusia.
Doktor : "??$$??"

Malu Sesangat

Seorang wanita muda telah ter'bersalin' di dalam sebuah lif. Dier pun malu macam nak giler dan tak mahu kuar dari lif itu. Pihak pengurusan bangunan pun memanggil polis, bomba dan psychologist untuk pujuk dier keluar. 

Psychologist :  "Cik... keluar lah... aper nak dimalukan... perkara biase jer nih." 
Wanita muda : "Tak mau, tak mau, saya malu." 
Psychologist : "Alah cik... tahun lepas saya ader 1 kes lagi teruk... pompuan tu beranak dalam longkang!!" 

Mendengarkan kata-kata Psychologist tu jer, wanita muda tu terus meraung bagai nak giler lalu berkata, 

Wanita muda : "Yang tu pun saya gak, uhwaaa..!!!"


Mary Sue

Mary Sue datang ke sebuah kota besar untuk pertama kalinya.
Dia check-in di sebuah hotel mewah dan seorang pelayan membawakan begnya menuju ke bilik yang Mary Sue akan menginap.

Mary Sue mengikuti langkah-langkah pelayan itu dan ketika pelayan tersebut menutup pintu, Mary Sue melihat ke sekeliling dan marah-marah kepada pelayan tersebut.

"Anak muda, aku mungkin tua dan kekampungan, tapi tidak bererti aku ini bodoh! Aku membayar mahal untuk tinggal di hotel ini tapi bilik ini bukanlah bilik yang sesuai dengan bayaran itu! Bilik ini begitu kecil, tidak ada kemudahan, tidak ada televisyen, bahkan tempat tidur pun tidak ada!"

"Nyonya, ini adalah lif" jawab pelayan tu selamber.

 

Tiga kali je...

Pada satu malam, ada pasangan yg agak berumur sedang makan malam dengan romantiknya bagi menyambut ulangtahun perkahwinan mereka yg ke 50 tahun.

Suaminya, seorang Tan Sri dan bekas ahli politik mula bercerita tentang nostalgia mereka suami isteri, sekian lama hidup bersama, suka duka, susah dan senang. Si suami memang menyanjung isterinnya, bernama Maria.

"Maria, selama kita kahwin ni, suka duka kita lalui, susah senang kita tempuh, abang amat menyanyang Maria, tapi ada satu perkara yg asyik bermain-main di benak abang ni dan abang selalu bertanya-tanya. Berterus-teranglah dgn abang pada malam ni, pernah tak Maria curang dgn abang selama ni?"

Maria agak terkedu sekejap dan merenung panjang muka suaminya itu, lalu berkata dengan penuh kekesalan, "Ya abang, Maria mengaku pernah curang dgn abang, tapi hanya 3 kali sahaja selama ni"

"3 kali?" Tan Sri tu agak terkejut, tapi tak la marah, dah tua dah dan memang berniat utk memaafkan isterinya,"Bagaimana boleh terjadi 3 kali tu Maria?"

Perlahan jer la isteri dia mula membuka lebaran cerita lama, "Abang ingatkan masa kita mula-mula kawin, terus beli rumah dan selang beberapa tahun, kita susah sangat masa tu hingga rumah kita hampir nak dirampas oleh bank"

"Ya, abang ingat peristiwa tu" jawab si suami. Si isteri menyambung cerita, "Abang pasti ingat yg pada satu petang tu Maria pergi jumpa pegawai bank tu dan esoknya, bank tu tak jadi rampas rumah kita, malah bagi tambahan pinjaman utk abang mulakan perniagaan.."

"Emmmm.. sukar buat abang menerima kenyataan ini, tapi abang maafkan maria kerana apa yg maria buat tu untuk masa depan kita jugak", kata si suami, " Kali ke 2 pulak?"

"Abang ingat tak, abang hampir menemui maut sebab ketumbuhan dalam otak pembedahan?" si isteri menyambung cerita "Ya, abang ingat" jawab si suami. "Kalau macam tu, abang pasti ingat yg Maria ada pergi jumpa doctor pakar tu dan esoknya, dia setuju buat pembedahan utk abang tanpa bayaran apa-apa pun.."

"Oh maria, walau perit hati ini mendengarkan, tapi abang tetap maafkan maria sebab apa yg maria buat tu untuk masa depan kita jugak dan kerana sayangkan abang jugak.. yang kali ke 3 macam mana pulak? ", kata si Tan Sri. Si isteri menundukkan mukanya dan menjawab penuh lemah, "Abang, ingat tak masa abang bertanding merebut kerusi bahagian dan abang perlukan 248 undi lagi...."

Tan Sri pengsan kat situ jugak...



  
note: cukup x?hehe..nnti kalau ade story klakar lg niesz show ek.
.
Image Hosted At MyspaceGens

Suka entry ni? boleh LIKE!

18 comments:

Anisa Hang Tuah said...

hehe
menghiburkan

hamzah ian said...

yg last takleh blah.. hahaha

HonEyBuNNy said...

hehhehehehheh...nak gelak golek2..nis....ila pn wat entry lawak...tersama lak kita....huwawaw

Rowena Chasez said...

yang last tu bkn 3 kali namanyer..
haahahahhaaa~

niesz said...

Anisa Hang Tuah : hehe..khas tuk awk.. :)

niesz said...

hamzah ian : miang pompuan tu..haha

niesz said...

HonEyBuNNy : ha a..same la ila..kite mmg sehati sejiwa..hikhikhik..

niesz said...

Rowena Chasez: ha a..mmg2..gatal sungguh kan wife die tu..

HEMY said...

hahaha...yg ni fresh..tak penah aku baca sebelum ni punya lawak...naisss

enyheartsdiamond said...

tehee.. u make my day! :D

ciEk NiENa said...

hahaha.. lawak3.. gelak sampai kebas otot pipi.. HAHA

edaolala said...

kelaka gilaa hahahah :D so funny ! :DDD

miss lolly a.k.a luvfareda said...

VONGOK VETUL VAVAVAVAVAVVAVA.

niesz said...

HEMY: nk lawak yg fresh2 lg?bnyk collection niesz tau

niesz said...

enyheartsdiamond: hehehe..welcome dear..

niesz said...

ciEk NiENa : ekekekeke...xpe sekali sekala gelak, mmg ilang tension..

niesz said...

edaolala: ahaks!!hope terhibur ya!

niesz said...

miss lolly a.k.a luvfareda : hahahaha..mmg vongok tul..

dah join? click sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...





ShoutMix chat widget